Annons:
Etikettavel
Läst 512 ggr
MissanTissan
10/21/14, 8:37 PM

Uppfödning?

Hej!

Är intresserad i hur det går till att föda upp råttor. Då det kanske är något jag vill börja med när jag gått ur gymnasiet. Berätta gärna så mycket som möjligt!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
[kerstinthemilklover]
10/22/14, 9:04 PM
#1

Vi har väldigt mycket här på råttor i fokus som redan är gott förklarat. Bland artiklar finns Vanliga råttfrågor. Till att börja med så kan du läsa igenom alla dokumenten. Det står även en hel del om avel och annat som är viktigt att veta.

Vad kul att du vill veta så mycket! Varsegod, ta för dig av Råttor i Fokus samlade kunskap.

Melissa V
10/22/14, 9:15 PM
#2

Du kan även kolla efter uppfödare nära dig som du kan ha som mentor, hälsa på etc. Det är sjukt mycket mer jobb än vad många tror så bra att ha någon som kan stötta och hjälpa en i början

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum


MissanTissan
10/23/14, 12:34 AM
#3

Har gått igenom en massa trådar nu, och det låter som ett väldigt med jobb. Vilket är precis vad jag skulle behöva! :)

Jag har haft kaninkullar när jag var yngre som alla fick bra hem och ingen blev sjuk eller aggressiv. Så jag kommer sikta på sociala, trygga, mysiga, friska och trevliga små råttor. Men som sagt, inget jag tänkt börja med en, utan väntar tills jag har en bra ekonomi så jag kan ta hand om dom på bästa sätt. :)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: