Annons:
Etikettbilder-videor
Läst 1018 ggr
Katstad
2014-09-30 18:02

Värker i råtthjärtat!

Hej allihopa! 🙂

Nu har jag lyckats med det man absolut inte bör göra när man för tillfället inte kan ha råttor🤐 Jag kikade såklart in här på forumet och fastnade i alla möjliga kategorier, kollat på bilder på alla tåttisar och burar/inredning, försökt uppdatera mig om hur man nu för tiden utformar kosten osv, kunde ju såklart inte låta bli 😃

Nu är det närmare 3 år sedan jag fick lämna bort mina råttor för min situation inte klarade av råttor just då, efter att ha haft råttor i 3 år. Var även medlem på denna sidan då och var riktigt aktiv i råttvärlden! 

Så nu värker det rejält i råtthjärtat, kan knappt bärga mig tills jag får mitt eget och kan skaffa råttor igen! Längtar så! Har redan kikat på burar som jag kan tänka mig, hehe 😇

Ville väl mest presentera mig  här och lämna ett tassavtryck! Något nytt inom råttvärlden som hänt under dessa tre åren? Ni får väldigt gärna slänga med en bild på era råttor så jag kan…. kika.. lite 😇

Annons:
JenniferSoderberg
2014-09-30 20:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Inget meganytt under 3 år skulle jag väl säga, bara det att det finns lag på hur många råttor du får ha i en bur, som är si och så stor osv, men det finns det burräknare till.  http://gerodean.se/burraknare2/

Samt här är mina råttor!


Sandra97
2014-09-30 21:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ja, här är mina 2 små busråttor, Kiara (den mörka/svarta) och Twixie den brun-guldiga :)

molbojse
2014-11-23 11:48
#3

#1, Cruella devil hade superdin färg/teckning! Vad heter den? :o

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

zickan
2014-11-23 18:09
#4

#1 det är inget nytt som skett senaste åren. svensklag som funnits väldigt många år. Burräknare låg innan på ratpower sedan den sidan startades för många år sedan. 

#3 Black husky roan

Till Ts. Inte skett så mycket mer än det vanliga. Något som skett senaste tiden är att några gamla uppfödare har lagt ner, några tagit paus. Några nya dykt upp. 
Hittades hantavirus på råttor i sverige för nått år sedan. Med massa diskussion till följd av detta. 
Dykt upp fler varianter efter importer. Marten, Honey, Ivory, Harley vad jag kan komma på nu. Är nog fler. 
Srs har bytt ut nästan hela styrelsen, gjort ny hemsida osv. 
Ungefär det samma här på rif. Några Medarbetare har kommit nya, några försvunnit. Stämningen har blivit bättre. Tillkommit lite Annonsregler osv.
Ungefär det jag kan komma på just nu.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: