Annons:
Etikettråttägare
Läst 593 ggr
Moa Liljegren
9/30/14, 1:54 PM

Värt att försöka igen?

Okej nu börjar jag bli trött på det här. Ringde i fredags om tider på veterinärer på Hässleholms djursjukhus som kastrerar hanråttor, tjejen sa att det fanns några stycken som gör det och hon skulle ringa på måndagen. Eftersom jag inte kan fixa skjuts hur som helst så ringde jag på eftermiddag på måndagen och då svarade en annan och sa att hon ska höra med EN veterinär som skulle komma strax och ringa ikväll. Har någon ringt? NEJ. Och hon sa även att den förra inte noterat mitt nummer, vilket jag gav henne då hon frågade.. Och fortfarande inga svar. Och den andra som svarade sa även att det inte var många som gjorde det och att om hon inte kan får de rekommendera en annan klinik. Det var ju rätt konstigt då den första uttryckte sig som om det finns flera. 
Ska jag ringa nu igen eller ska jag vänta? Jag vill ha mina tider och om nu veterinären kom efter jag ringde igår borde de veta tiderna by now ellerhur?

Annons:
knutteknop
9/30/14, 2:24 PM
#1

verkar ju tyvärr inte som om dom vill prioritera en råtta så om du har några andra veterinärer i närheten så kanske du borde ringa och kolla med dom ist. lycka till iaf :)


Myrtorpets Möss och Kaniner

Moa Liljegren
9/30/14, 2:27 PM
#2

#1 Inärheten kan man ju glömma. :/ Det finns i Ronneby och Hässleholm. 1h ifrån mig. Annars är det 2h ifrån mig. Har ärende i Hässleholm men tror jag skiter i detta stället. Kan de inte ens återkomma med tider som är sagt så litar jag inte riktigt på hur noga de är med djuren heller ärligt talat.

Surpan
9/30/14, 3:37 PM
#3

Jag hade ringt igen och frågat vad de håller på med. Och beroende på vad de svarar ta ett beslut om det.

/Surpan

Moa Liljegren
9/30/14, 3:56 PM
#4

#3 Jag ringde annan klinik och fick tid bokad! Hoppas den andra kliniken återkommer så jag kan få berätta att jag valde en annan klinik..

Surpan
9/30/14, 3:58 PM
#5

#4 Ja verkligen! Hoppas allt går bra med ingreppet, när fick du tid? 🙂

/Surpan

Moa Liljegren
9/30/14, 4:20 PM
#6

#5 Tisdagen den 21 oktober var tidigaste tiden! 😃 Fågelkliniken i Hjärup. Blir riktigt kul för åksjuka mig som ska ta 2 byten. Får åka buss fem på morgonen för att hinna.

Annons:
Surpan
9/30/14, 4:23 PM
#7

#6 Åh nej för åksjuka, du kanke kan hitta nån bra medicin som funkar? 😃

/Surpan

Moa Liljegren
9/30/14, 4:25 PM
#8

#7 Ja usch, så utmattande! Jag har plåster för det men blir helt konstig på dem, nästan drömmande påverkad typ. Lite läskigt men pojkvännen får väl stoppa mig om jag gör något galet haha! 😃

Boris/Vlad
9/30/14, 5:16 PM
#9

Cecilia är grym! :) Bra val, värt resan.

mieeow
10/3/14, 10:14 AM
#10

håller med #9 

fågelkliniken är väldigt bra, så du kan vara säker på att vara i goda händer i alla fall :)

Upp till toppen
Annons: