Annons:
Etikettannonsering
Läst 1521 ggr
emelieeileme
9/21/14, 5:07 PM

(O) Råttkille på 1,5 år

födelsedatum: 10/1-13

färg, teckning o hårlag: Siames, släthårig, toppörad.

kön: Hane.

kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Okänt

faderns namn, födelsedatum, vikt: okänt

moderns namn, födelsedatum, vikt:  okänt

syfte med  omplaceringen, anledning: Hans bror dog i mycoplasma. 

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Han är hur fin som helst, världens trevligaste, älskar gos och skulle aldrig komma på tanken att bita någon, har väl vart sugen när jag har haft skinka i händerna men haha det gills inte, han tar mat ur händerna supersnällt. När jag hämtade honom var han framme och var den mest sociala av alla. 

Jag kan inte säga hur han är med massa andra råttor, har vara vart med sin bror, och han kunde vara lite tjaffsig (mycket energi), men aldrig jävlig eller elak! Han behöver stimulering, och blir hur lycklig som helst om det finns nyinhämtade grenar i buren från något äppelträd. Han äter allt! Han har fått följa med på massa äventyr, hängt mycket i stallet i en ren box och tycker det är toppen!

pris : -

ort där råttan/råttorna finns: Stockholm, jag skulle vilja att nya hemmet är här helst så jag kan hälsa på före och efter eventuell omplacering. 

telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): PM i första hand/emelie_96_96@hotmail.com, sedan telefonkontakt.

Annons:
emelieeileme
9/21/14, 5:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Nelley
9/21/14, 5:09 PM
#2

Åh vad vacker! Hoppas du hittar ett bra hem åt honom! Vad heter han?🙂

emelieeileme
9/21/14, 5:25 PM
#3

åh tack! Drake! glömde den lilla punkten haha skäms

Nelley
9/21/14, 5:27 PM
#4

#3 😉

LunaJMS
9/22/14, 4:13 PM
#5

Jag skickar ett mail till dig :)

emelieeileme
9/22/14, 7:30 PM
#6

gör det! :)

Annons:
emelieeileme
12/5/14, 4:53 PM
#7

Den här omplaceringen är aktuell igen. Han flyttade hem till en ny underbar familj med tre råttor som var hur rara som helst, men dock inte mot Drake. Det var bara en av dem som accepterade honom och hur mysiga de andra två än var så ville de inte låta Drake vara med i deras flock. 

Så nu letar Drake efter ett nytt hem som han förhoppningsvis får stanna i hela livet, han har ändå något år kvar! Skicka gärna ett PM för mer info, eller skriv här så hör jag av mig!

LunaJMS
12/5/14, 7:33 PM
#8

Jag saknar Drake jättemycket redan och jag hoppas, hoppas, HOPPAS att han hittar ett nytt permanent hem snart! 

Jag kan intyga att han är världens snällaste och mysigaste råtta! 
Han knastrar så glatt när man plockar upp honom och han gillar att sitta och mysa och kela :) Sätter man ner honom för att utforska så blir det en himla fart på honom också X3

emelieeileme
12/5/14, 7:40 PM
#9

Men åh ja! Han är bäst! Tror han saknar er redan!

LunaJMS
12/5/14, 7:53 PM
#10

Awww lilla sötnosen! <3

LunaJMS
12/5/14, 11:00 PM
#11

Jag skall för övrigt ner till Göteborg i slutet av nästa vecka, så om du skulle finna någon söderut som vill ta Drake så kan jag frakta honom till Göteborg :)

Catharina.H
12/10/14, 3:02 PM
#12

Hej. Jag har också en siames hanne som blivit ensam så om Drake vill finns det ett hem här på Värmdö (Sthlm)

emelieeileme
12/11/14, 4:04 PM
#13

#11 Åh tack men tror inte det behövs! 

#12 Det hade vart super men tror jag hittat ett jättebra hem åt Drake, tack ändå!

Annons:
Upp till toppen
Annons: