Annons:
Etikettråttägare
Läst 572 ggr
MissanTissan
2014-09-02 21:53

Underbar råtta

Åhh faller mer och mer för den här råttan alltså. Han springer runt i rummet i kanske 15 minuter, sen kommer han rusande bort till mig och klättrar upp för min stol. Efter det är det kört, då ligger han och myser och pussas och sover och myser och åh<3 Han brukar somna på mitt armstöd så han typ hänger med halva kroppen. Men när han är vaken så kryper han runt i knät.

Den andra råttan är mindre social men jag älskar honom massor också<3 Han kommer också upp och myser, men inte lika ofta.

JUSTE! Roligaste saken EVER hände idag. (Mina råttor är ju vana vid hundar. Så min bästis tog med sig sin Chihuahua) iallafall först tyckte chihuahuan som heter Ratzo dom var jätte roliga och låg och viftade på sin svans mot dom. Men sen plockade jag upp honom och lade honom i mitt knä, helt plötsligt kom Monster springande och klättrade upp på stolen. Och sedan började klättra på hunden. Hunden vände sig om och såg en liten hårig sak klättra runt på sig och blev JÄTTE rädd. Han flög upp och hoppade minst 30 CM upp i luften och landade sedan på mitt armstöd så han hoppade av det och sprang bort till matte och gömde sig<3 Såg ut som en kanin som hoppade, herregud vad högt. Jag och min bästis höll på garva ihjäl oss.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Cindy S
2014-09-02 21:56
#1

Ja, det är ju sådana här trådar jag ska undvika, jag som inte har plats för råttor.

Han låter underbar.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

MissanTissan
2014-09-02 22:13
#2

Det är han verkligen! Har aldrig haft en så mysig och avslappnad råtta som honom. <3 Så synd! Kanske om några år?

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Cindy S
2014-09-02 22:53
#3

#2

Ja, när jag har ett välbetalt jobb och känner att jag kan hyra en två(eller stor etta) utan att plåga plånboken.

Och möjlighet att endast ha väggförvaring. Jag hade ett par råttjejer när jag var tonåring och de tog kål på hälften av mina böcker.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

R4ttus
2014-09-02 23:05
#4

Hmm … 🤔

Dags att börja planera en kidnappning av Monster tror jag 😇

MissanTissan
2014-09-03 09:48
#5

#3 Ja, det är bara att leta jobb då ;) Lycka till med det! :) Oj, då har jag nog rätt tur som har råttor som bara tuggar på pinnar o.O Dom har aldrig förstört något (Annat en pytte lite tapet)

#4 NEVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Mien. Fast han kan jätte många trix nu ^c^

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: