Annons:
Etikettannonsering
Läst 631 ggr
[Fusion200]
8/28/14, 6:38 PM

Siames eller fawn och agouti/brun

Söker siames råtta, fawn eller albino går också bra, men helst siames om det finns, söker också agouti/brun/burmes.

Annons:
Boris/Vlad
8/28/14, 8:51 PM
#1

Var bor du?

[Fusion200]
8/28/14, 8:57 PM
#2

Stockholm, Tumba, Segersjö, om transport går att ordna så går det bra om man bor längre bort.

itoo
8/28/14, 10:34 PM
#3

Min kompis har en siamese och en agouti, som hon ska omplacera, honor! Finns i Jönköping!

JoySurrender
8/28/14, 11:03 PM
#4

Det går kanske bättre om du berättar lite om dig själv, vad du har för råttor sen innan och varför du vill ha just dessa färger!

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Völsung
8/29/14, 4:12 PM
#5

Jag har en råttuppfödning i Stockholm och jag har händelsevis de flesta varianter du nämnde i ditt inlägg. Kanske dyker det upp något som passar dig i framtida kullar hos mig. Jag har även ett par råttor för omplacering som kan vara av intresse. Du får gärna ta en titt på hemsidan. Hör gärna av dig om du har frågor.

http://myratlair.se/

JoySurrender, anledningen till att personen i fråga vill ha dessa färger är i sig irrelevant. Annan information kan tas med respektive uppfödare istället för att lägga upp privat information på internet.

[Fusion200]
8/29/14, 4:20 PM
#6

Har du någon kull med siames snart i år?

Annons:
Völsung
8/29/14, 4:37 PM
#7

Det finns möjlighet till siameser i kommande kullar.  De två kullarna som kommer i september kommer inte att ha siameser då endast avelshanen bär på siames. Om ett par månader kommer däremot en kull som kan ge albino- och siamesungar.

JoySurrender
8/30/14, 12:13 AM
#8

Jag tycker inte alls det är irrelevant. 

Det är en del vitt skilda färger som efterfrågas. Jag är nyfiken på anledningen och eftersom jag har skuggat emellanåt så undrar jag om TS letar för uppfödning eller för sällskap (där färgen är helt irrelevant)

#7 vad är det för kombination som ger albino (pew??) och siames?

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

zickan
8/30/14, 2:25 AM
#9

Låter mest som personen fastnat för några färger denna gillar. Men till trådskaparen. Lite mer information kan nog ge mer napp. Men det kan man lika gärna ta via pm. 

Finns själv i västerås men har inget just nu till salu om ingen backar. Men rör mig mycket mot sthlm och kan ta med dit. Har en del planer kommande tid där det är stor chans att siames, agouti kommer dyka upp.
Har en hona på besök just nu på dejt med en av mina hanar. Den kullen kommer födas i Gävle, men transport till sthlm kan lösas. Agouti är garanterat att det kommer bli.  Sammarbetar en del med en uppfödare i sthlm som har satt ihop för parning nu, osäkert om det tagit och vad det planeras för färger.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Völsung
9/1/14, 9:19 AM
#10

Det är fler kullar. Inte en.

Upp till toppen
Annons: