Annons:
Etikettannonsering
Läst 571 ggr
Sniffsuperstar
2014-04-23 09:23

Intressekoll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

I sommar så kommer jag runt första veckan i juli behöva åka till Norge för att praktisera på ett sjukhus (ca 3v.). Jag skulle hemskt gärna vilja ta med mina små flickor men de jag ska bo med har 4katter som hindrar dem från att springa utanför bur.

Därför tänkte jag höra om det finns någon vänlig själ därute som skulle kunna tänka sig att sitta barnvakt åt mina damer under denna period. Självklart med kompensation för din tid.

Om du skulle bo i stockholmsområdet så vore det briljant då jag själv kommer från Södertälje.

Kort om damerna:
Bonnie: Brun,dumbo, världens snällaste. Bästa kompis med alla och det finns inget bättre än att umgås med människor. Lite klumpig och inte jättesmart dock.

Piwo: Lite koncentrationssvårigheter. Hon är väldigt aktiv och skulle helst av allt velat vara en vildråtta tror jag (även om hon står ut med oss människor)

Lucy: blyg, ligger helst innanför tröjan och spanar ut. Väldigt fet efter att min syster kommit på hur "söt" hon är när hon äter.

Hoppas detta låter intressant!
Med vänlig hälsning Kajsa

Annons:
Svedjorna
2014-04-23 16:09
#1

Hej, har smådjurs pensionat :) Dock bor jag i Bollebygd ( mellan Borås och Göteborg). "/

Denna kommentar har tagits bort.
mullsi
2014-04-25 08:57
#3

Hejsan, jag bor i sollentuna norr om Stockholm. Jag Hjälper väldigt gärna till. Lite om mig: jag bor i sollentuna i en villa, så om de klarar av att gå i sele kommer de få följa med på utevistelse de varma dagarna. Jag har 6 st honor som är mina små änglar. Sedan har jag 2 omplaceringar i separat bur som jag jobbar med. Jag har även en liten hona som fått bo här i en månad då hennes ägare väntar på transport:) hon har fått gå ihop med min flock. Självklart är det du som bestämmer mat och sånt:)

hyzenthlay
2014-04-25 15:53
#4

p { margin-bottom: 0.08in; }

Hej!

Jag skickade PM till dig igår, men jag kanske även borde skriva direkt här i tråden att jag gjort det. (Man kanske inte kollar sina PM:s varje dag - i alla fall gör inte jag det.) Mer info finns i PM:et.

Bästa råtthälsningar / Kerstin

Upp till toppen
Annons: