Annons:
Etikettannonsering
Läst 524 ggr
Lamina
2014-04-20 13:55

Skänkes: hörndelar till FT/XL

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Domhär dök helt plötsligt upp här hemma. Då jag inte längre har någon FT eller XL hemma tänkte jag först slänga dom. Men så tänkte jag att det säkert finns någon där ute som har behov av ett gäng hela hörndelar, då råttor ju gärna gnager sönder dom. Så… Om någon vill ha dom är det bara att hämta dom. Jag kan mötas upp i Nynäshamn och Stockholm. Det är 7 stycken btw, utan gnagmärken.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Zakaraa
2014-04-20 14:14
#1

Åh jag som skulle behöva till min lilla avelsbur! (har dessa kanter bara kortare så går ju att kapa) men kan inte alls ta mig till huvudstaden :c Attans!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Lamina
2014-04-20 14:22
#2

Men du, jag ska upp till Dalarna i början av Maj. Jag vet inte exakt när, hur eller om resan kommer gå över Gävle. Men jag kan kolla upp det om du vill.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zakaraa
2014-04-20 14:27
#3

#3 Jag har en bebisköpare i Falun som ska hit till Gävle nån gång i början av maj så om inte din resa går vid gävle kanske Det är en lösning, hehe :P

Kolla jättegärna! :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

fuzzie
2014-04-21 14:48
#4

Hej Lamina! 

Det var ju du som mötte upp mig på stationen i Falun och lämnade över Jackie (Wamrats Midna) och jag skulle definitivt kunna möta upp dig på stationen igen och ta med mig dessa till Johanna (Zakaraa)! 👍 

Som hon skrev så ska jag åka till henne någon gång i början av maj så bara du vet vilket datum du ska uppåt så kan ju vi boka in hämtningen av dessa på stationen så det inte krockar med det datum jag ska till henne i Gävle. 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

zickan
2014-04-21 15:07
#5

Zakaraa. Jag har 4 korta i förrådet ;-). De är till den där låga gråa buren som bara har en stor lucka i taket. Buren finns med men tuggad i bottnen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zakaraa
2014-04-21 15:40
#6

Åh vilka underbara vänner jag har :D #4 & #5 ❤️

Om det går att lösa att Fuzzie möter upp så skulle jag bli oerhört glad!
Och Zickan, jag har gärna emot dina också om du vill bli av med dem ;) Dessa hörn går åt för mig, haha. Jätteroligt när man har en plastgnagare… :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
Lamina
2014-04-21 17:50
#7

#4 Ja, jag vet. :) Då jag och syrran jobbar natt på samma ställe hinner vi sällan träffas och prata. Så jag kan inte kolla i detalj hur resan är planerad fören till helgen när vi båda är lediga.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

zickan
2014-04-21 20:05
#8

De finns här ;-) Kan inte använda den buren utan att laga redigt och orkar inte laga den så. Hade jag orkat dra fram alla delarna hade jag sålt buren billigt. Men om den kommer användas nån gång i framtiden så finns det buntband ^^

Är iaf denna och hörnen till denna som ligger lätt tillkomligt 

http://www.zoo.se/criceti-15-ferplast-hamsterbur.html

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zakaraa
2014-04-21 20:06
#9

#8 Jodå det är en sån jag har som avelsbur :) Och samtliga hörn där är trasiga så skulle behöva byta ut dem :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Lamina
2014-04-21 20:48
#10

Vi åker bil upp och kan inte ta med rören då barnvagnen ska med. Men jag åker upp själv runt den 24 Maj. Kan ta med dom då.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Upp till toppen
Annons: