Annons:
Etikettråttägare
Läst 688 ggr
[[Mellebelle]]
4/14/14, 12:41 PM

Lillemor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter lovet så ska denna sötnos flytta hem till mig! Hon kommer från skolan, dom råka få fram två stycken fuzzar i kullen utan några minst aningar.. Så denna tös har hade jag inte hjärta till att säga nej till då hon hade röda ögon och skulle ej kunna säljas då ingen vill ha råttor med röda ögon. Hon skulle isåfall avlivas då hon blivit äldre sedan användas en försöksråtta och bli skuren i. Dom hade även funderingar på att ta en kull på henne då det var första gången dom fick fram nakenråttor och ville ha fler utav dom. 

Men jag sa att jag tog henne hellre så slipper hon gå igenom båda sakerna och få bli en mysig sällskapsråtta istället!

Hon är väldigt lugn den här flickan, hon sitter still på ett ställe och mysryser. Inte så mycket spring i benen än så länge 😉men det kanske ändras! Hoppas bara att Yksi och Mymlan accepterar henne så får hon flytta in till dom 🙂

Annons:
[[Mellebelle]]
4/14/14, 12:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

[[Mellebelle]]
4/14/14, 12:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Issie
4/14/14, 1:59 PM
#3

Söt! Men hon ser inte riktigt kry ut på bilderna, eller var hon bara extremt trött?

[[Mellebelle]]
4/14/14, 3:08 PM
#4

hon är kry :) hon var bara trött :) hon har visat sin pigga sida också! så det lungt.

darkness
4/14/14, 4:26 PM
#5

Vilken sötnos :3

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

[[Mellebelle]]
4/15/14, 4:23 PM
#6

Jo hon är riktigt bedårande!^^

Annons:
Fjordell
4/15/14, 4:55 PM
#7

Hon är himla söt! Jag gillar utseendet på dessa nakenvarianter, men vill inte stödja aveln. Får bara hoppas på att jag också råkar komma över en omplacering en dag. De är så fulsöta, och jag tenderar att fastna för djur man lätt tycker lite synd om. (Se bara på de ungar jag behållt ur mina egna kullar. Alla har varit outcasts på något vis, ex. minst eller svagast i kullen osv… haha)😍

[[Mellebelle]]
4/17/14, 12:10 AM
#8

#7 ja dom har verkligen ett underbart utseende dom här fula små varelserna! :) stödjer inte heller aveln utan ger dom ''misslyckade'' råttorna ett hem istället för en avlivning. :)

Issie
5/4/14, 4:03 PM
#9

#4 Vad skönt att höra! :))

kolpa
5/4/14, 8:00 PM
#10

Vilken Puma!😍

Upp till toppen
Annons: